Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe the best actor
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 مواقف محرجه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الاميرة الفرعونية شروق

avatar

عدد الرسائل : 408
العمر : 23
الموقع : www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: مواقف محرجه   20/09/08, 06:38 am

هاااااااااااااااااااااااااااااى

الموضوع باين من عنوانه
الموضوع عن المواقف المحرجه يعنى هتكتبى اكتر موقف محرج اتعرضتى ليه
وانا هبدا بعد اول رد
يارب الموضوع يعجبكم
باااااااى
angle kiss

مع تحيات الاميره الفرعونيه شروق

_________________

الاميره الفرعونيه شروق فارسه مصر الفرعونيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
yasso love

avatar

عدد الرسائل : 236
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 08/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   20/09/08, 06:45 am

هي الفكره جامده وانا حبتدي...000000انا ياجماعه طولي كويس بالنسبه لسني بس صاحبتي طولها معدي سنها بكتتتييييييييييييييييييييير ام هند كنا في مولوبعدين تخيلو الامن يتريا عليا يقولي عيب عليكي تمشي مع واحده اطول منك وانتي بالحجم ده ورايح قالها مش تراعي ظرفها وتسلفيها طول 0000000000ساعتها انا ماكنتش عارفه اعمل ايه فسكت كالعاده000وهي اعدت تضحك عليا ضحك بشع وانا في نص هدومي0000000وبجد عقدتي الوحيده اني قصيره ولما بشوف ماشاء الله حد طويل بتحسر وبحس بالازمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الاميرة الفرعونية شروق

avatar

عدد الرسائل : 408
العمر : 23
الموقع : www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   20/09/08, 07:12 am

هههههههههههههههههه بس ده ارحم من موقفى يا ياسو
قبل كده لما كنت فى سنه رابعه ابتدائى فصلى كله كان بيحب الهزار والضحك والتريئه
بس ففى مره كان عندنا حصة العاب بس كانت الدنيا بتمطر فمكنش ينفع ننزل فراح مدرسين الالعاب
قالولنا ان احنا هنقعد فى الفصل بس عشان نسلى وقتنا كل واحد يطلع ويقول نكته او حكايه
او يلعبنا لعبه
بس بعد كده حصل اللى حصل كنا ماشيين بالدور انا كنت قعده فى الديسك التانى وجه الدور عليا
فانا كررت انى هاقول نكته وكنت قعده ارددها مع نفسى كانت نكته مضحكه اووووى
بس فطلعت عشان اقولها قلت نصها الاول ونسيت نصها التانى فقولت اكملها باى حاجه تخطر على بالى
فكملتها بحاجه مش مضحكه خاااااااااااااااااااالص
بس وحصل اللى حصل الفصل كله ضحك عليا ومدرسين الالعاب
وبدأو التريئه والضحك عليا فضلت اسبوع مكسوفه اروح المدرسه
عرفتى بأه ان موقفك ارحم من موقفى
Sad Crying or Very sad Embarassed
شكرا على ردك ياقمر
eeeeeeei

_________________

الاميره الفرعونيه شروق فارسه مصر الفرعونيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
doda&daniel

avatar

عدد الرسائل : 679
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   20/09/08, 07:21 am

ههههههههههههه انتوا الاتنين مواقفكوا احرج من بعض بس انا بقى مش عارفة
بس كان مرة كنا في المدرسة ومدرس دخل الفصل واحنا بنتكلم عليه وانا كنت بقول يا جماعة هو مش مش كويس بس رخم وبعدين المستر ورايا قالي بقى انا رخم قفلت لا قصدي انك بترحم التلاميض بس المستر بقى قعد يضحك ويتريق على اني غيرت الكلام
يعني حاجة مش محرجة اوي بس اتكسفت جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin Roba Daniel
Admin
avatar

عدد الرسائل : 654
العمر : 24
الموقع : danradcliffe.com
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   20/09/08, 02:28 pm

انا بقي قبل كده مكنتش مزاكره كويس الدراسات وبعدين جه المستر بيسألنى ومجاوبتش المشكله ان المستر ده انا بحبه اوى ومش بحب ازعله ابدا المهم ان كان بعد الحصه دي كان عندنا مسابقه اوائل الطلبه قاللي المستر ساعتها انا زعلان منك اوى ودلوقتى هقول للمدرسين بره انهم ميدخلوكيش المسابقه علشان انتى مش مذاره كويس مع انى والله بذاكر بس بصراحه كنت اليوم اللي قبلها خارجه فتنشط الدراسات يوم واحد بس ويحصللي كل ده
بعدين طبعا عيط وكده وقلت انا مش داخله المسابقه خلاص
بس ريم حبيبتى دافعت عنى وقالت ان ربا مذاكره كويس باقي المواد وبعدين دخلنا المسابقه ونجحنا الحمد لله بس موقف صعب اوى خصوصا ان المدرس طيب اوى وكمان كان قدام الفصل كله Sad

_________________
Daniel Radcliffe & Roba Soon in Dan Roby Film
Ilove Daniel Radcliffe
go east go west Daniel &Roba is the best
iam carazy 4 u Daniel


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://danradoba.ahlamontada.com
hermony

avatar

عدد الرسائل : 1348
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 15/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   23/09/08, 07:08 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الاحراج ده كله
مش فاكره دلوقتى بعد الفطار اكيد حفتكر

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasso love

avatar

عدد الرسائل : 236
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 08/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   23/09/08, 02:04 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه انتو مسخره والله ده احنا بكلامنا ده يا يتقبض علينا يا ندخل موسوعه الاحراج0000000000000وانا فاكره بجد يابوتر اليوم ده كويس وربا كانت عضو اساسي في ان احنا عدينا والفصل بتاعنا كسب ميرسي ليكي ياربا يا قمر وليكي يادودا وشروق بس كان في سؤال عايزاه لشوشو فينه عوكلو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الاميرة الفرعونية شروق

avatar

عدد الرسائل : 408
العمر : 23
الموقع : www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   29/09/08, 09:31 am

والله كلكم مواقفكم محرجه بس عارفين ايه مشكلتى
انى لما المدرسين يقومونى عشان اجاوب اى سؤال
او نهظر زى الموقف اللى حصلى ده بفتكر الموقف ده
وشى بيحمر بطريقه غريبه و بكسف وتلقونى بلقلق فى الكلام ومع انى بكون متاكده من الاجابه
تلقونى بخاف احسن تكون الاجابه غلط مع انى بكون متاكده بس معرفش اللى بيحصلى
اظن ان الموقف ده قلل ثقتى فى نفسى شويه
شكرا يا ياسو ويادودو ويا روبى على تفاعلكم مع الموضوع
وعايزه اقول حاجه لياسو انا مش عارفه افهم سؤالك عشان ان اصلا مش عارفه اقراه
وانتى ياهيرمونى شكلك مش لقيه موقف محرج
اعصرى مخك وانتى هتلاقى موقف محرج
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
eeeeeeei love angle kiss

_________________

الاميره الفرعونيه شروق فارسه مصر الفرعونيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
Admin Roba Daniel
Admin
avatar

عدد الرسائل : 654
العمر : 24
الموقع : danradcliffe.com
تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   29/09/08, 01:24 pm

انا بقي اللي خايفه اوى من مدرسه التاريخ العجيبه بتاعتنا دى خايفه منها دى مرعبه موووووووووووت
والله يا ربخت اللي في مدرستى القديمه كنا مش طايقنها وبندعى نخرج منها
دلوقتى هموت وارجعها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس احنا كده قلبناها مدارس

_________________
Daniel Radcliffe & Roba Soon in Dan Roby Film
Ilove Daniel Radcliffe
go east go west Daniel &Roba is the best
iam carazy 4 u Daniel


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://danradoba.ahlamontada.com
doda&daniel

avatar

عدد الرسائل : 679
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   29/09/08, 02:25 pm

ههههههههههه والله كلنا نكت
طيب الموقف ده قريب
الفصل بتاعنا جه بنات جداد فانا الحمدلله موضع ثقة للمستر بتاع الدراسات فقالي البنت دي مسؤليتك فانا عملت كل اللي قالي عليه انما هي خرفت شوية والحصة اللي بعديها سالها وشاف الحاجات بتاعتها لاقها مخرفة فقالي في وسط الفصل بقى دي المسؤلية اللي وكلتها لك فوشي احمر وقلت والله عملت اللي قلت عليه وبعدين قالي انا واثق من كده بس كان حتت موقف وحش اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasso love

avatar

عدد الرسائل : 236
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 08/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   30/09/08, 01:48 am

معلش ياخلود يا اختي كلنا لها وعلي راي المثل اتثبت من مدرس ولا تتثبت من المدير


يا جماعه محدش يعمل بالمثل ده يااما انا مش مسؤله عن الي حيجرالكو لحسن لو قولتو تتثبتو من كل حد


وسؤالي ياشروق كان فين عوكل بلاش عوكل طالما مزعلك فين ستي حبيبتي اطاطا لو ماقولتيش واعترفتي حولع في الفيلم وشركه الانتاج والممثلين وفي بيتكو وفي المنتدي ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
doda&daniel

avatar

عدد الرسائل : 679
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   30/09/08, 04:18 am

هههههههههههه مدير ربنا يسامحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasso love

avatar

عدد الرسائل : 236
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 08/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   01/10/08, 03:01 pm

هههههههههههههههههههه معلشي هو انتو الي عندكو راجل000000000استغفر الله انه فاجر داعر لا تذهبي الي الاسكولا بعد الان0000000000000000000000000000000000000000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
doda&daniel

avatar

عدد الرسائل : 679
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   01/10/08, 04:29 pm

ههههههههههههههههههههه يابت اسكتي هنروح في داهية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lily

avatar

عدد الرسائل : 498
العمر : 21
تاريخ التسجيل : 11/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: مواقف محرجه   06/01/09, 12:12 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة اوى المواقف دي
بصو بقى مرة انا و قرايبي كنا في تيكا و بابا كان قاعد على كرسي و حاطت ازازة مياه علي الكرسي اللي جمبه و انا كنت قاعدة على الكرسي اللي جمب الازازة ومن سوء حظي اكراس كانو جمب بعض يعني لزقين في بعض وبعدين بابا جه يفتح الازازة راحت واقعة و مدلوقة و طبعا بهدلتني لاني تبللت في مكان مش مستحب خالص بس و كان المفروض اننا نروح البيت فاخليت ابن خالتي يمشي ورايا علشان يداري الفضيحة دي بس ومن ساعتها وبابا كل ما يشفني يقوللي احساسك ايه و انتي ام ......................... آي ثينك انكم عرفتو ام ايه
بس اليوم ده عمري ما هنساه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
مواقف محرجه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Daniel Radcliffe :: عبر عن نفسك وناقشنا-
انتقل الى: