Daniel Radcliffe
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Daniel Radcliffe

Daniel Radcliffe the best actor

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا زعلانه اوى....................

yasso love
hador
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hador

hador

انا زعلانه اوى.................... Empty
مُساهمةموضوع: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty29/11/08, 07:25 am

خبررررر عاجل مقتل هبه ابنه الفنانه ليلى غفران

استضاف زوج الفنانه ليلى غفران المخرج انس دعيه ولقد واجهه بما ذكر فى الصحافه عن مقتل هبه ابراهيم العقاد ابنه المطربه المغربيه ليلى غفران حيث قيل انها على علاقه بشخص يدعى (عصام) ولقد نفى المخرج انس دعيه هذا الكلام وقال انها مخطوبه لشخص اخر ولقد رفض ذكر اسمه وعن المخدرات التى قيل انها وجدت فى مكان الجريمه قال هبه سمعتها جيده وحلوه جدا وملهاش فى الكلام ده وهى لسه راجعه من استراليا لتكمل دراستها فى مصر وياريت الصحافه تراعى ربنا رجحت نيابه 6 اكتوبر غرب العاصمه المصريه القاهره ان تكون جريمه قتل الفتاتين هبه ابراهيم العقاد 21 سنه ابنه المطربه المغربيه ليلى غفران وصديقتها نادين خالد محمد جمال 23 سنه تمت بدافع الانتقام وليس السرقه
وكشفت اثار المعاينه التى اجرتها النيابه عن وجود مجوهرات وتحف باهظه الثمن بامكن ظاهره بداخل الشقه لم يتم سرقتها الى جانب ان الطعنات على جثه الفتاتين كانت متعدده
و رجحت المعاينه ايضا ان يكون الجانى قد دخل الى الفيلا من الباب وخرج من احدى النوافذ حيث اتضح عدم وجود اى اثار عنف على باب الشقه
وكشفت معاينه النيابه وجود دماء للجثتين فى اماكن متفرقه بداخل ارجاء الفيلا الكائنه بمدينه الشيخ زايد والكونه من 3 غرف وصاله الى جانب وجود اثار للدماء على ستائر الشقه والشبابيك
كما تم العثور على السكين المستخدم فى ارتكاب الجريمه حيث امرت النيابه بالتحفظ عليه كما امرت بتشريح الجثتين وارسال ستائر الفيلا المخضبه بالدماء الى الطب الشرعى لفحصها
مكالمه هاتفيه لخطيبها
وذكرت جهات التحقيق المصريه انه تم اكتشاف الجريمه اثر اتصال هاتفى من هبه العقاد لخطيبها ابلغته فيه بتعرضها هى وصديقتها لطعنات بالسكين فتوجه على الفور الى الفيلا فوجد نادين فارقت الحياه بينما حاول انقاذ حياه هبه حيث قام بنقلها الى مستشفى دار الفؤاد حيث فارقت الحياه قبل لحظات من اجراء عمليه جراحيه لها لمحاوله انقاذ حياتها.
خاص بمنتدى(رحاب اف ام)

انا زعلانه جدا Sad
yasso love

yasso love

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty30/11/08, 06:24 am

لا يا جميل متزعليش ان شاء الله كلنا حنروحلها وناخدلها موز كمان الله يرحمها الفاتحه للي حافظينها0000000000
hador

hador

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty30/11/08, 07:02 am

ثاكس على الرررررررررد Sad Sad
hador

hador

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty30/11/08, 07:03 am

وحلوه اوى نخدلها موز هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ضحكتينى
hermony

hermony

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty04/12/08, 12:53 pm

ولا تزعلى يا قمر ان لله وان اليه لراجعون .... فى الجنه ان شاء الله ...
yaya

yaya

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty02/02/09, 02:27 pm

ماتزعاليش ياقلبى نخدله موز وفراوله واى حاجه تحبيه هههههههههههههههههههههههه
lily

lily

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty03/02/09, 06:15 am

هههههههههههههههههههههههههه
حلةو موز دي

معلش يا هدور و متزعليش يا جلبي
الاميرة الفرعونية شروق

الاميرة الفرعونية شروق

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty03/02/09, 08:32 am

هههههههههههههههه لا متزعليش يا هادور الله يرحمها برحمته
http://www.girls-hobbies14.ahlamontada.net
hador

hador

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty03/02/09, 02:59 pm

Rolling Eyes
مرررررررررسى على ردكم يا جماعه
yaya

yaya

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانه اوى....................   انا زعلانه اوى.................... Empty04/02/09, 01:54 pm

ماتزعاليش ماشى وربنا يرحمه ويرحم امه المسليمن جميعا

انا زعلانه اوى....................
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا زعلانه !! علشان هو زعلان !!